förlåt

Jag vet att jag inte bloggat, men har en väldigt bra ursäkt, har inte hunnit. Igår var jag i stan med Sandra och träffade Victor sedan bar det av till liseberg för att kolla Veronica Maggio! Harre vad bra hon va! Sen när jag kommer kom så hoppade alla och sjöng med, sjukt mysigt dag. Idag var det road racing med pappa. jätte kul!

Dagen hade många höjdpunkter men dages roligaste måste vart Victor hahahahah. Vi var vid donken och då var det en skylt och en bil som var parkerad bakom och så går han och snackar med mig och sedan vänder han sig om och får en sån jävla käftsmäll att inte ens en människa skulle kunna ge och glider typ ner på bilen, HAHAHAHAHHA! Fatta vad jag och Sandra garva trodde jag skulle dö.


Nu blir det iaf plugga med Justin Bieber ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0