Godnatt!

Nu säger jag godnatt för idag. Är jätte trött ändå fick jag sova en timme tidigare än vanligt idag, hehe.
Imorgon blir det åka med på pappas träning vilket är fyskarate. Brukar vara bra träning, men nu blir det att kolla något/några avsnitt av glamourama. glamourama är ju en av favorit serierna

 

Jaa kunde nu också se att min design har ändrats. Kände att jag behövde fräscha upp lite på bloggen med en ljusrosa design som passar bra till sommaren. Kommer ändra till en ännu finare och helt ny design snart!

funkade inte innan så jag blev jätte arg och mailade blogg.se ett rätt så argt mail. Hoppas dom inte stänger ner min blogg för att ljuga.. (sa att min design inte ville ändra sig)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0