hemma

Gick hem från skolan innan, kände att jag inte mådde bra. Krampade i magen och gjorde ont, usch..
sItter iaf och hungrar ihjäl så ska gå och göra mig en toast och dricka varm oboy vid TVn, myyyys eftersom de regnar ute så får man göra sånt, hihi.

En bild från innan idag.

Typ en dagens outfit, väldigt enkel. Men det var så kallt i mitt rum imorse så låg kvar under täcket och funderade på vad jag skulle ha sen så blev den lite mycket så fick ta på mig något snabbt, men ringar hjälper i alla längen att piffa upp en outfit

Svarta leggings

Grå tunn tunika/kofta

vitt bas linne

svart stor ring och två små som jag alltid använder.

 


Lite bättre bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0