pluggis

Har nästan pluggat klart för dagen, vilket är väldigt skönt! Nu blir det en lite springrunda och sen kallar duschen och sedan mysa framför desperata hemma  fruar, mys!



läste också precis på Kissies blogg om de inlägget om jordens undergång. Jag håller med henne till tusen!! Ändå folk blir jätte rädda och tar livet av sig, jag själv blir jätte rädd och är lätt skräm osv så kan inte bara dom jävla människorna som säger att jorden ska gå under hålla sin käft och inte yttra sig om det!? Åh blir så arg. dom vet inte säker om jorden går under eller inte ingen vet det så håll käften och säg inget!!








Drar mig ut nu och rensar huvudet. Kan behövas, har ont i huvudet också så bra med frisk luft och lite rensning. Kan vara därför jag har ont i huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0