tennis cykeltur & yoga

Hello!

Idag var det skola lite plugg när ja kom hem sen så drog jag ut för att träffa goingarna Livia och Lea ♥
Det var mycket trevligt! Lea har ju vart i NY den fuskapan så hon berättade om det och nu väntar jag väldigt mycket till ett inlägg om hennes shopping.
Spelade iaf tennis en timme typ sen blev det en ''hård'' cykel tur haha och lite yoga på stranden.. Trevligt trevligt.

Ska snart hopppa in i duschen och sen fixa naglarna. Kom också på att jag aldrig laddade upp bilderna från London som jag tog hehe. Kanske kommer någon dag! Åh saknar det så mycket vill tillbaks SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÄR mycket!! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0