Youtube

Hej alla! Nu är jag tillbaka, har ni saknat mig? Klart ni har, I know för alla i min skola vänner osv har frågat när ja ska öppna bloggen osv. Nu gör jag de Komme dock försvninna denna vecka igen med gästlösen igen för jag har massa prov denna vecka som kommer och det är dom sista proven som jag kommer i ha 8an SJUKT SKÖNT!! Så då kommer jag blogga som vanligt igen :D




Nu när spotify inte funkar längre så lyssnar väl dom flesta på youtube och då va de vän på fb som frågade hur man la in ett youtube klipp på bloggen utan att man behöver gå in på youtube.


välj en låt du vill ha. Sedan under det trycker du på ''bädda in'' och kopierar koden som kommer upp.



Sedan öppnar du upp ett nytt inlägg och skriver de du vill. När du är klar så kollar du på högra kanten under inläggs ruan där de står  ''ändra redigerare'' tryck där.



Då kommer det bli såhär och sedan gör du som jag beskriver på bilden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0