Home from Nice

Hejj snyggingar!

Nu sitter jag hemma i min egna soffa med mitt egna nät och bloggar! Kom hem för kanske 15 min sen och jag landade för kanske 2 h sedan, men vi stanna och käkade lite donken på vägen.

Min tid i Nice var jätte bra. Eller aa var tjafs osv, men annars har den vart jätte bra! När jag kom dit så sa jag ''det finns ju inga snygga fransmän'' Men det fick jag ju ta tillbaka bara några timmar efter jag sagt det. Vissa fransmän är super snygga!
Vädret har också vart jätte härligt. 30+ hela tiden och så kommer man hem till detta. Grått, regn och kallt..


2 härliga bilder från Nice! Dock rätt så dåliga iphone bilder..

Den första är på utsikten från mitt rum i huset och den andra är en båt. Detta är en vanlig lite mer lyxigare båt för vissa folk som bor där. Dom tar lixom sånna båtar som svenskar tycker är lyx båtar ut till sina riktiga båtar.. Lite roligt faktiskt!

 

Vill också säga tack till sötis Hanna som har gästbloggat hela denna tiden! Har saknat dig och alla andra så enormt mycket. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0