it takes a fool to remain sane.

Okej, jag vet att uppdatering har varit på 0, jag är hemskt ledsen över det.. Fast om jag ska vara ärlig har jag ju egentligen inget att vara ledsen för. Eftersom det är jag som bloggar, och det gör jag när jag vill, så egentligen är jag inte ledsen alls. :)

Anledningen till att jaag inte bloggat är för att igår vart jag på liseberg med min kära familj! Årets händelse typ! Nää, men det var riktigt kul, jag träffade Katja och Richard och hade allmänt trevligt + att jag vann en Sjärnvinst (a) Sista gången jag spela, haha. Jag bah: Nu jäklar ska jag vinna! Och det gjorde jag = stolt tjej. :'D

Sen idag har jag inte orkat, gick en lååång sväng med vovven min och sen begav jag mig iväg för att träna. Cyklade till Frillesås med min cykel som hade PUNKA, jobbigt värre! Det var typ dagens träning, skämt åsido. :)



Hittade denna bilden på Linnea och Sandra, ganska charmiga va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0