new names, new numbers

Mina dagar nuförtiden är inge kul, ni vill inte leva som mig just nu, jag lovar er.
Vakna, skola, hem, äta, läxor, stall/träna, hem, äta, ännu mer läxor! Det är såå mysigt + att jag har ett moppeprov att plugga till, verkligen verkligen kul!

Hinner inte med något alls, är typ klar med allt vid 22.30, då är det duschtime och sen sängen. Och ja, vid den här tiden varje dag är jag klar med allt, och då kollar jag alltid lite på tv (eller aa, på datan) och innan jag har släckt oså, är klockan säkert över 00.00, vilket inte är någon höjdare!

Behöver ett break nu känns det som, som tur är det snart höstlov. (om typ 4 v) Och då åker jag till huvudstaden och gör Söder osäkert som det ser ut nu! Älskar verkligen Stockholm och Söder, det är som mitt andra hem. (a)
Gud vad jag lät snobbig nu, men i love it! ;)

Blev ett bildlöst inlägg då min dator/internet förtillfället stejkar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0