Who's laughing now - svar på tal

Sitter i skolan just nu. Vi har dock inga krav, lektioner eller något sådant eftersom en tjej gick bort i går kväll. R.I.P!

Senare idag blir det att dra hem till Lea med Bexx och chilla på livet. Dricka kaffe, bråka om vilken musik man ska ha och skvallra. Det vi gör bäst!



Svar - Ja! Jag gör mina egna collage på en sida som jag laddat ner. Kommer dock inte säga vad den heter eftersom jag vill vara ''ensam'' om att göra sånna collage! Sorry.

Och om jag hade velat att alla hade kunna göra sånna collage har jag ju länkat den!


to die for



Är det dessa collage du menar? Den sidan är hemligstämplad. Men annars gör jag i picnik och paint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0