do what u want but u never gonna break me

Nu har jag skaffat mig en annan blogg. Har länge velat blogga på en annan bloggportal, men inte riktigt vågat byta. Men eftersom många av mina vänner har denna bloggportal så har jag tagit det stora steget att byta. Kommer inte avslöja vad portalen heter, men jag kommer fortfarande ha mitt samma bloggnamn.



Eftersom portalen har ofta problem osv så kommer jag vänta tills dom fixat det och sedan byta dit. Tror jag iaf kommer att byta efter jag kommer hem från nice då jag hoppas att min design och allt kommer vara klart. Hoppas att så många som möjligt kommer att fortsätta följa min blogg eftersom min statestik har gått uppåt vilket är super roligt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0