free fallin

Kom hem från skolan för en stund sen så sitter och kollar på Bachelor, och väntar på pannkakor som min mamma gör. Pannkakor är typ det godaste jag vet, synd bara att man typ inte blir mätt på de. ^^

I alla fall, idag så försov jag mig i en timme! En timme! Så vaknade inte förens tjugo i åtta, vilket inte alls var bra. Hade en kvart på mig att fixa mig + äta frukost. Stressigt, och som pricken över i:t hade jag glömt packa gympakläder och fick rusa runt i hela huset, ingen bra start på dagen! + att jag hade världens sämsta hårdag, så därför får ni inte se mitt hår. ;)
Såhär har jag rullat runt idag, ledsen för att det blev en sån kass bild. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0