hej brudar!

Hej alla Linneas läsare, Hanna här igen! Ni vet, jag som gästbloggade om min födelsedag? ni som har följt Linneas blogg litet längre tag, vet att jag brukade gästblogga lite förr i tiden. :)
Jag har tänkt att jag skulle hålla er lite uppdaterade nu när Linnea den fuskisen är i Frankrike. Grymma Lea tror jag ska slänga in några inlägg här och var hon med. Jag råder er att kolla in hennes blogg, den är grym!
Linnea ville att jag skulle berätta lite om mig själv så det får jag väl göra. Jag heter i alla fall Hanna, jag är 15 år (ni fick ju läsa om min födelsedag tidagare i veckan (a)) och lever livet. Kanske inte riktigt, men jag vet inte vad jag ska skriva.. Jag är ganska modeintresserad, precis som Linnea och nu när hon har klippt sig har vi samma frisyr. :O Det är lite coolt!
Jag och Linnea har kännt varann i 3 år, snart 4 tror jag.. Vi är ganska lika, fast ändå inte. På min fritid, så är jag tillmestadels i stallet. Jag har en egen häst sen 1 år tillbaka nu, men jag ska inte skriva så mycket mer om det. Jag kan säga att jag kommer sakna Linnea hur mycket som helst, hon är liksom min soulmate. Men hon kommer ju hem igen. :)
Här är en av dom få bilderna jag har på mig själv, dock har jag likadan lugg som Linnea nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0