I ett annat land i en annan värld

Hej alla sötisar!

 

I skrivande stund sitter jag på ett café med en kaffe brevid mig. (som vanligt när jag är på datan) Tycker faktiskt det är riktigt mysigt att se alla sitta och ta det lugnt med en drink, kaffe och en cigg i handen och dom pratar. Dom pratar ett helt annat språk så jag kan bara gissa på vad dom pratar om, men ändå har jag ingen aning om vad dom säger. Try it!

 

Idag har jag bara tagit det lugnt. Var på stranden innan och solade och badade. Sedan åt vi lite och jag gjorde skolarbete och sedan drog vi inte till stan. Shoppade och nu sitter jag här och kollar runt på nätet. Måste ju hålla mig uppkopplad ;)

 

 

Blog u later ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0