Låt det få va som i en film

Hej babes!

Sitter åter igen på ett café mitt inne i Nice city. Det är ca 27 grader här nu och super skönt väder, love it!
Igår blev det lite shopping, men inte alls mycket. 2 smink produkter.. Men idag blir det lite mer shopping eftersom vi ska kolla runt lite mer och i helgen då blir det ännu mer shopping.

Hoppas ni inte har allt för dåligt väder i Sverige.. Okejj det gör jag haha
Förövrigt har jag hittat en jätte snygg kille och han jobbar brevid vårt hus, tror dock att han åkt hem och slutat jobba där.. Men jag har hittat 2 andra killar på det snabbköpet som är nära oss Bästa raggen hittar man ju inte hemma iaf.. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0