leo naglar och sleepover

Ligger i min säng nu, herregud vad skönt! Har tvättat bort sminket och allt också kommer snart att somna eftersom jag är så trött att jag inte vet vad ja ska ta vägen haha.. Skulle egentligen sovt hos Bexx idag, men så blev det inte eftersom vi alla var så trötta och Lea också drog hem. Vi tar det nästa vecka iaf

Jag hann iaf fixa mina naglar när jag var där, blev faktiskt rätt så nöjd med dom. Älskar bas nagellacket och det måste inhandlas! Liknar väldigt mycket Essie ''mint appel'' heter det och jag har velat ha det väldigt länge, men inte köpt eftersom det är så dyrt och jag måste spara mina pengar. Har dock tänkt köpa det på flygplatsen i Frankrike, men eftersom detta var depend så är det mycket billigare. Så bra! Och måste verkligen inhandlas snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0