Min dag startade dåligt och slutade på samma sätt..

Som rubriken lyder och som jag sagt i ett inlägg innan så har min dag inte vart bra.. Den har dock haft inslag av bra stunder.

Det började med att jag vaknade upp och hade super ont i huvudet sedan så när jag skulle gå till skolan så regnade det och blåste vilket gjorde att mitt hår blev riktigt mongo och jag fick en bad hair day. En person i min klass gjorde mig riktigt irriterad och man vill bara slå honom i hans rått ansikte när man ser honom. Små tjaffsade med en vän. I stan var det dock trevligt, mycket skratt och god fika haha
När vi skulle hem så började det ös regna och vi va super kissenödiga och sen när det väl inte regnade så mycket så självklart helt jävla självklart ser vi Mr.x..
This day SUCKED! Men nu har jag fått i mig lite koffein (därför jag fått ont i huvudet) och bexx är här så nu är zipperallen på och gott häng. Kanske inte slutar så dåligt iaf?!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0