My friends think I'm a fool 2 think that u r the one for me

Morning sweethearts!

Sitter nu helt forever alone i skolan.. Sitter i ''mittrummet'' som det kallas och det är ingen annan här och jag sitter och kollar någon skit serie. Forever alone säger jag bara..



Igår kväll så var jag ju med Bexx och vi bestämde kläder, skor och accessoarer samt vilka platser vi ska vara på. Kommer bli sjukt, är så grymt taggad!                                                                                                                                                                   

Senare blir det att vara med Bexx och Lea as usual, men jag ska också klippa mig. Hur det blir får ni reda på senare Ska också hem till Bexx och bestämma kläder och accessoarer till henne, one step closer 2 the awsomeness!

Inte min bild utan den är tagen från weheartit

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0