smidigt Linnea..

Känner mig sjukt smidig idag.. Inte riktigt min tur dag kanske. Skulle göra lite toas och sätter maskinen i kontakten och då smäller det till och strömmen går.. Ensam hemma oxå! Kändes bra. Tackar gud för mobiltelefon! Ringde pappa snabbt och fick ordning på det efter väldigt många om och men. Sedan tappade jag också smörpaketet i marken massor åkte ut och paketet gick sönder. Internet funkar inte heller hemma så kopplar mobilen. Tackar ännu en gång

Nej inte riktigt min tur dag.. Men ska ta och fixa mig en latte nu och göra lite skolarbete och hoppas på att det var den enda otur jag möter idag!

Coola jag nu som pekar fingret och allt, men det behövs just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0