sweet 15

Okej, hej alla linneas läsare! hanna här. ;)
Idag är det faktiskt min födelsedag. Äntligen hela 15 år nu då, känns ganska chill. Eller om jag ska vara ärlig så är det ingen större skillnad då, förutom att man är byxmyndig. (tror jag? :s) och det kan jag ju erkänna att jag inte har någon större nytta av, haha. I alla fall, så tror jag att ni är nyfikna på vad jag fått? är ni inte det så får ni veta det ändå. japp!
Jag fick en moppe, kul? kanske, fast det var inte ens en sådan jag ville ha, men whatever. Sen fick jag pengar, vilket man alltid får, ganska boring men kul ändå. För man kan ju köpa vad man vill, och det är bra! Och ja, sen fick jag väl inte så mycket mer, eller jo, jag fick en burk med kakor av min faster. Mina älsklingskakor, chokladbiskvier, det gjorde min dag!

Nu sitter jag hos Linnea, vilket ni kanske redan har listat ut. Det blåser som in i 17 ute, typ halv storm.
Gud vilket trist inlägg jag har skrivit, haha. Men Linneas blogg är grym i alla fall, och jag älskar den vilket jag vet att ni också gör. ;)


Kommentarer
Zeinab

allt bra?

2011-09-20 @ 12:37:34
URL: http://zeinab.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0