TGIF

Hejj bejbs! ♥

Äntligen fredag, äntligen helg, äntligen frihet! Är verkligen trött idag så det blir nog att stanna hemma, känner också att jag börjar bli sjuk.. Skulle ju egentligen tältat, men Bexx blev sjuk, krya på dig sweetie! Så ikväll blir det nog bara att vara hemma, ska nog ta ett skönt bad. Levande ljus, ansikstmask och hår inpackning, mysigt! Ett måste denna kväll är iaf hårinpackning, mitt hår mår verkligen inte bra nu, mycket hårspray, torr shampoo och värme på det.


Körde på mittbena idag och kors i öronen. Vågade mig på det! Va dock lite osäker innan jag gick in i salen där alla sitter på morgonen, men sedan sa jag till mig själv ''om du själv inte känner dig snygg, hur kan då någon annan göra det?!'' Då kändes det bättre!





Kommentarer
Livia :)

Söta Linnea!!! <3<3

2011-09-09 @ 16:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0