You'r gonna catch a cold from the ice inside your soul

Kom nästan precis hem från stan. Var där med Bexx och Lea som sagt,. Fick med mig ett par svarta byxor hem som sitter bra! Äntligen, har verkligen velat ha det länge nu, hade dock önskat att det var strup rör, men det hittar jag väl snart!

Visar vad jag fick med mig hem lite senare, ska hoppa in en snabbis i duschen nu. Är sådär stan smutsig. Ni vet när man egentligen inte är ''smutsig'' utan man bara känner sig äcklig efter att ha gått bland massa folk och affärer osv. Sedan ska jag också fixa naglarna.

Testade även på att ha mittbena igår, passar jag i det?

Eller ska jag hålla mig till gamla Liwo det jag vet bäst och ha sned bena?


Kommentarer
Elisabeth

Mittbena!! Det va jätte fint på dig :)

2011-09-07 @ 21:25:12
Lea ♥

SNYGGING! Du passar i båda! :D <3 <3 :D

2011-09-07 @ 21:46:28
URL: http://bylea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0