Svar på tal!



Fredde   om Nails:

- Såg att du undrade hur man gör bloggdesign.
  Lär dig hur du använder html koder så ska det inte vara några problem. Finns även program.


Svar: jag vet hur man gör en bloggdessign. De jag fråga den tjejen va hur man klippte ut sig själv som man gör i ps inte hur man gjorde de!


SOFIJJJJA om -:

Älskar din nya dsign så sjukt fin :D men undrar hur långa du är för du värkar rätt så lång ;O x'D

 Svar: åhh tack så mkt jag älskar dn oxå ^^ Jag är 170-171 alltså rätt så lång! Haha

 






camilla. om ?!:

jo jag kan berätta, hahah det e jag camilla ; ) din blogg e så tråkig så var snäll ta bort den ist ? höhö och kontakta aldrig mig mer.


Svar: men lilla du? Jag vet en sak som inte jag kmr skriva ut men d är så att Camilla den som du uppger dig vara, hon skulle inte kunnat skriva den kommentaren! och på de sättet du skriver så skriver inte hon! Om du tkr moiin blogg är så tråkig, vafan har du gått in på den då två gånger? Hmm? lite idiotiskt att kommentera med namnet camilla och förväna dig att jag sak tro dig jag menar COME ON! skrattar dig akti uppp i ansiktet... Och har du verkligen ett sånt b liv att du måste sitta och förstöra för andra -.- väx upp i stället ;)


Carro om Fixning:

eller så va de du som härma mig? jag hade ungefär samma bakgrund på min förra header.. mog1

Svar: snälla! Jag har kollat din blogg 2 ggr och dom gångerna va igår när jag och sandra hade tråkigt och när vi gick in där lev de inte så mkt roligare... och seriöst den bilden du hade som bakrind va EXAKT den jag hade haft! Seriöst?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0